O stranke

 
Takmer po celý život je každá naša životná kúpa,potreba a činnosť sprevádzaná značkami. Či už, potrebujeme kúpiť hodinky, toaletný papier alebo auto. Vyberáme si tieto veci podľa kvality a ceny. Kvalita je však na rozdiel od ceny dosť často neviditelná.To bol asi hlavný dôvod prečo výrobcovia rovnakých produktov začali svoje produkty pomenovávať.Dôvod pre vznik značiek teda bola pravdepodobne snaha o dosiahnutie akejsi jedinečnosti na trhu. Ja síce uznávam jedinečnosť každého človeka  napriek tomu sa na tejto stránke snažím zozbierať a uverejniť čo najväčší počet značiek. Niekto by mi asi mohol vyčítať, že tam mám dokonca šport a hudbu(a bude toho ešte viac). No aby som to vysvetlili, tak pre mňa môže byť názov nejakej hudobnej skupiny je značka pre kvalitnú hudbu a meno špičkového hokejového klubu značka kvalitného hokeja. 
Problémom pre mňa skôr bolo to, že niektoré značky vyrábajú príliš veľa výrobkou aby sa dali jednoducho zahrnúť do jedenj kategórie, priraďujem ich teda do takej kategórie, ktorá je podľa mňa pre nich najcharakteristickejsia.
K záveru vysvetlím, prečo som na túto stránku dal priečinky reklami,slovenské značky a slogany.

Reklami jednoducho patria k zančkám a nemyslím, že sa robia pre zvýšenie predaja. Podľa mňa v nich ide skôr o vytrvorenie akéhosi pocitu v človeku. Tento pocit potom sčasti môžeme identifikovať s danou značkov. Keď v nás potom tento pocit prevláda spomenieme si na danú značku a tým ju možno aj nevedome prenášame aj do citového sveta. Veď je kopa ľudí, ktorí nedajú dopustiť na svoju obľubenú značku a berú priam ako útok keď na ňu niekto nadáva. Reklama je podľa mňa skôr také ľúbostné vyznanie značky svojmu vernému zákaznikovi. Možno aj preto sú reklami také rôzne.

Slogany sú moje vlastné myšlienkové výtvori. Snažím sa nimi trocha odľahčiť význam tejto stránky nemá byť totiž o komercii a konzume, ale o tom čo všetko dokážu značky v ľuďoch evokovať v mojom prípade sú to v mnohých prípadoch parafrázi alebo fóriky, hoci v žiadnom prípade nechcem nejakú značku alebo produkt urážať.Jednoducho si len občas nechám uletieť fantáziu do ríše žartov.
Slovenské značky je priečinok pre Vás.Ak poznáte kvalitnú slovenskú službu, reštauráciu, rádio, televíziu,firmu skrátka čokoľvek môžte mi poslať jej názov na mailovu adresu uvedenú v kontaktoch a ja už potom vytvorím podpriečinky v Slovenských značkách aby som ju vedel zaradiť do správnej kategórie.Môžte mi dokonca poslať aj svoje meno ak ste živnopstnik aj to sa ráta za značku veď živnostnik je v podstate firma. Len mi prosím nezabudnite napisať aj údaj čomu sa ta značka, firma a pod venuje. Mohol by som tam začať dávať Slovenské značky aj sám, ale snažím sa dostať aj ostatných k tomu aby svoju obľubenú značku (službu, firmu...atď)podporili a mne tým pomohli trocha zveľadiť túto stránku.
 
Ktosi my raz povedal, že mu je jedno či má na rukách pravé rollexky alebo fejky ,ktoré sú ich skvelou napodobeninou, lebo imidž má v oboch prípadoch ten istý Ja som to tak nikdy nebral, podľa mňakúpiť si značkovu vec nie je o imidži. Je to skôr ako spraviť nniekomu službu, ktorú mi on už vrátil. On vyrobil kvalitnú vec, ktorú ja používam a tým mu vlastne robím reklamu. Veď ako som povedal na začiatku každý je jedinečný a naše mená sú vlastne tiež značky. Na tom ake sú kvalitné a čo pre iných symbolizujú však musíme pracovať sami.
 
Oscar Gray